Steinar Rasmussen vaktmester i Byggdrift har startet påfylling av sand i de 3 tankene som fungerer som sandfilter for vannet i bassenget på Storslett svømmehall. Fredag 23.august klokken 11:00 hadde han fylt på 7100 kg sand. Han bærer 25 kg’s sandsekker fra lageret og bort til tankene.

Der går han opp 2 trinn for å legge sekken inn tanken før han spretter plasten og sanden renner inn i tanken. Så går han ned 2 trinn, og henter en ny sandsekk.  Dette er Steinar sin arbeidsdag i disse tider. Og han gir seg ikke med det, for han har enda 2200 kg på lageret som skal fylles i tankene før han kan skru på vannkranen og starte fylling av vann i bassenget.

Før Steinar kan åpne kranen for fullt så må han også reparerer og lime fast fliser som enten er ødelagt eller har løsnet nede i bassenget.

På kommunes facebookside finner du følgende qviss:

Og her får du en nøtt! Hvor mange trinn har Steinar gått opp og ned på krakken når han er ferdig med å fylle 9,3 tonn sand på tankene?  Du er med i trekning om å vinne en billett til svømmehallen om du svarer riktig i kommentarfeltet.

God høst!

Hilsen oss i Byggdrift i Nordreisa kommune