17. mai-komiteen oppfordrer til stor deltakelse i folketoget!

Foto: Jørn Holm

Program 17. mai - Klikk her for nedlasting av hele programmet og arrangement i kretsene

Oksfjord

kl 10.45       Oppmøte ved skolen

kl 11.00       Togavgang.

Rotsundelv

kl 10.15       Gudstjeneste i Rotsund kapell

kl 11.00       17. mai-toget går fra kapellet.

Storslett

kl 11.30       Gudstjeneste i Nordreisa kirke

kl 12.15       Kransenedleggelse ved minnebauta på kirkegården.

Sang nr 2 og 1. Sangkoret Mollis medvirker.

kl 12.30       Togoppstilling og -avgang på Muoniovegen utenfor kirka.

Rekkefølge: Flaggborg – Sangkoret Mollis – Barnehagene (Storslett, Sonjatun, Høgegga, Tømmernes, Kirkebakken, Leirbukt, Sørkjosen) – Reisa Montessoriskole og -barnehage - Moan skole - Storslett skole - Straumfjordnes skole - NTvgs v/russen - folketoget.

17. mai-komiteen oppfordrer til stor deltakelse i folketoget! Lag, foreninger og andre oppfordres til å delta i toget med flagg, faner og drakter og nasjonale og internasjonale folkedrakter og klær.

Rute: Start ved kirka - Muoniovegen – inn ved Sonjatun – til hovedinngangen – via omsorgssentrene og Sonjatun barnehage – ut ved Karl Lundesvei - riksvegen mot sentrum - E6 til kommunehuset.

Stopp: 1) Ved hovedinngang Sonjatun med sang nr 1.

2) Ved Bo- og Kultur med sang nr 3.

Tale for dagen utenfor kommunehuset. Russetale.

Mollis medvirker. Allsang.

ca kl 13.45   Program slutt.