Resultatet fra serviceundersøkelsen for 2013 viser at mange bedrifter i Nordreisa holder et høyt servicenivå og at kundene i Nordreisa blir godt tatt vare på. Alle bedriftene som deltok i undersøkelsen havnet på over 3 av 5 mulige både på kundetilfredshet og anbefaling. Juryen er stolte av servicenivået på kommunens bedrifter.

I toppen var det 3 bedrifter som skilte seg ut og var det lille hakket bedre enn de andre. De scoret høyere på alle målingene og er gode eksempler på hvordan man skal bedrive god kundeservice. Men juryen var enstemmig på sin avgjørelse om Årets servicebedrift.

Årets vinner er eksepsjonell på service, de har glade ansatte som er dyktige i sitt fag. De leverer varer av god kvalitet og tar ingen snarveier. De har en ryddig og oversiktlig butikk som også oppfordrer til å sette seg ned og ta livet litt med ro.

Årets vinner kom inn og fylte et stort savn i bygda etter at vi for noen år siden mistet bakeriet vårt. Det vi har fått tilbake er noe enda bedre. De er der for oss i tykt og tynt, fra barndåp til begravelse, og når vi ønsker å sette pris på noen som er spesiell for oss så har de alltid en kake klar. Storslett hadde ikke vært en ekte Nasjonalparklandsby uten et eget bakeri. Årets vinner gjør Nordreisa komplett.

Vinneren av Serviceprisen 2013 er Fristelsen Bakeri og Konditori

http://www.framtidinord.no/nyheter/article9219019.ece