Årets 17. mai program sendes ut til alle husstander via posten, men du kan også laste ned programmet her.

Oksfjord
kl 10.45 Oppmøte ved skolen
kl 11.00 Togavgang.

Rotsundelv
kl 10.15 Gudstjeneste i Rotsund kapell
kl 11.00 17. mai-toget går fra kapellet.

Storslett
kl 11.30 Gudstjeneste i Nordreisa kirke
kl 12.15 Kransenedleggelse ved minnebauta på kirkegården. Sang nr 2 og 1. Sangkoret Mollis medvirker.
kl 12.30 Togoppstilling og -avgang på Muoniovegen utenfor kirka. Rekkefølge: Flaggborg – Sangkoret Mollis – Barnehagene (Høgegga, Kirkebakken, Leirbukt, Sørkjosen) – Reisa Montessoriskole og -barnehage - Moan skole - Storslett skole - Straumfjordnes skole - NTvgs v/russen - folketoget.

17. mai-komiteen oppfordrer til stor deltakelse i folketoget! Lag, foreninger og andre oppfordres til å delta i toget med flagg, faner og drakter og nasjonale og internasjonale folkedrakter og klær.

Rute: Start ved kirka - Muoniovegen – inn ved Sonjatun – til hovedinngangen – via omsorgssentrene og Sonjatun barnehage – ut ved Karl Lundesvei - fylkesvegen mot kommunehuset.

Stopp:
1) Ved hovedinngang Sonjatun med sang nr 1.
2) Ved Bo- og Kultur med sang nr 3.
Tale for dagen utenfor kommunehuset. Russetale. Mollis medvirker. Allsang.
ca kl 13.45 Program slutt

Arrangement i kretsene

Reisa Montessoriskole og -barnehage
14.00 Kafeen åpner med salg av kaffe, brus, kaker, pølser, is, lapskaus og kioskvarer.
15.00 Tale for dagen av elevene Åresalg og leker.
Avslutning ca kl 17.00

Oksfjord oppvekstsenter
11.00 Togavgang.
Vanlig opplegg med leker og konkurranser, premieutdeling torsdagsrenn, loddsalg, pølser, kaffe, kaker og is. Velkommen til en trivelig feiring av nasjonaldagen!
Avslutning kl 14.30

Straumfjordnes skole
14.00 Salg av middag, kaffe, kaker og kiosksalg. Vanlig opplegg.

Rotsundelv skole
10.15 Gudstjeneste i Rotsund kapell
11.00 17. mai-toget går fra kapellet
11.30 Tale for dagen, sang med 1.-4. klasse
11.45 Kioskene åpner: kaker, kaffe, is, brus, lapskaus, pølser, lykkehjul, loddsalg og mange andre aktiviteter.

Storslett - Nordreisahallen
13.30 Velkommen til 17.mai-feiring 2022!
Salg av kaffe, kaker, is, brus, grillmat, vårruller og laks. Litt underholdning.
Leker for barn utenfor hallen. Loddsalg med fine premier.
Avslutning 16.30.
Velkommen til alle! Arr.: 4. klasse ved Moan skole og 8. klasse ved Storslett skole

* Storvik, Sørkjosen og Sappen har meldt at de ikke har noe arrangement i år. Kjelderen idrettsforening har (i skrivende stund) ikke avgjort om det blir noe arrangement.

LAST NED PROGRAMMET HER