Rådhuset er åpent alle hverdager fra kl 08:00 - 15:00.
I perioden 1. oktober til 31. mars kan du ringe kontorene på Rådhuset etter kl 15:00 - klikk her for for oversikt over telefonnummer
I tillegg kan du sende e-post til postmottak@nordreisa.kommune.no eller bruke eDialog for formelle henvendelser og brev, og du kan sende e-post direkte til de ulike saksbehandlerne for spørsmål. Deres e-postadresser står i telefonkatalogen som det linkes til over.
Telefonnummer 775 88200
Telefontid mandag til torsdag kl. 08.30-14.00, fredag stengt.
Helsestasjonen er åpen fra mandag til fredag kl. 08.00-15.00
Resepsjonen er betjent mandag til torsdag
Fra og med 03.09.18 har NAV-kontoret i Nordreisa åpningstid for «drop-in» (ikke planlagte henvendelser) mellom kl.12.00 – 15.00 tirsdager og torsdager.
Mandager, onsdager og fredager er NAV Nordreisa stengt for «drop-in», men tilgjengelig for planlagte møter avtalt på forhånd.
Mange tjenester ved å kontake NAV på internett og telefon:
Den nyeste og mest oppdaterte informasjonen om dagpenger, arbeidsavklaringspenger, sykepenger, foreldrepenger og de andre rundt 50 statlige ytelsene i NAV, finnes ikke lenger i NAV- kontoret, men på www.nav.no Enkelte tjenester har også egne Facebook-sider. Et eksempel på det er NAV Foreldrepenger. I tillegg har NAV en eksperttelefon på tlf.nr. 55 55 33 33 som er den beste å ringe om statlige ytelser. Du kan også få generell informasjon om økonomisk sosialhjelp.
Du får også veiledning i bruk av www.nav.no via telefon når du sitter foran din pc i tiden 08.00-15.30 mandag – fredag.
Åpningstider
Mandag: 10.00 – 18.00
Tirsdag: 10.00 – 15.00
Onsdag: 10.00 – 18.00
Torsdag: 10.00 – 15.00
Fredag: 10.00 – 15.00
Lørdag: 11.00 – 14.00