Det bygges nå en Vinterpark i trekanten. Byggingen gjøres av kommunen i samarbeid med blant annet skolene, kulturskolen og Halti Nasjonalparkssenter. Her skal det bli scene, akebakker, tribuner, iglooer og is- og snøskulpturer til glede for alle, store og små. Det hele åpnes med storslagen fest.
Åpning av Vinterparken er 21.-23. februar med underholdning fra Storslett ungdomsskole og kulturskolen.
Det blir konserter, danseoppvisning, film, aking og opplevelser. Stikk innom åpningen den 21. februar kl 17.00.
Det beste er at Vinterparken er åpen til bruk for alle helt til snøen smelter bort.