Gave til MF Uløytind fra Nordreisa kommune Lytt til teksten Innstillinger Nikulina Marija 14 år fra Russland malte bildet "Hos bestemor" under en kunstleir i Sappen. Nordreisa kommune har fått maleriet innrammet og gir denne i gave til MF Uløytind. Skru på støtte for JavaScript for å vise denne funksjonen. Publisert 03. november 2011