Tunnel gjennom Sørkjosfjellet er tatt inn i Nasjonal transportplan - Nordreisa kommune feirer dette i dag kl13:00 Lytt til teksten Innstillinger Det blir kaffe og kake til ALLE som ønsker å være med på feiringen i dag på kantina på rådhuset kl 13:00. kommunevåpen Skru på støtte for JavaScript for å vise denne funksjonen. Publisert 12. april 2013