Invitasjon til folkemøte om kommuneplanen: ”Hvor går Reisa ” ? - Nordreisas utfordringer
Nordreisa kommune invitere til åpent møte i Kinosalen i Idrettshallen mandag 27.02.2012 kl 19.00.
Hva er våre største utfordringer? – og hvor skal vi? Blir vi ”hengende på stanga” eller skal vi fram og mot strømmen?
Hva er våre største utfordringer? – og hvor skal vi? Blir vi ”hengende på stanga” eller skal vi fram og mot strømmen?







