Den 1. januar 2007 går startskuddet for Norges Svømmeforbunds årlige aktivitetskampanje, hvor de voksne denne gang kan vinne en tur til Island og barna en tur til Pirbadet i Trondheim.

Svøm deg til... er Norges Svømmeforbunds årlige mosjonskampanje som foregår i perioden 1. januar til 31. mars. Målet er å skape gode mosjonsvaner for den norske befolkning, ved å motivere dem til å bruke svømmehallen som arena for fysisk aktivitet.

Etter turgåing er svømming den aktivitet som er mest populær som mosjonsaktivitet i Norge. Ett av målene med kampanjen er å få flest mulig voksne til å svømme mer enn 10.000 meter, og flest mulig barn (under 13 år) til å svømme mer enn 2.500 meter. For funksjonshemmede er kravene 5.000 meter for voksne og 1.500 meter for barn. Det er 11. gang Norges Svømmeforbund arrangerer denne type mosjonskampanje.

Registreringskort fås hos badevakten på svømmehallen og må leveres innen 1. april 2007. Les mer på www.svomming.no