17. mai-komitéen koordinerer arrangementene og har ansvaret for fellesarrangementet på Storslett. Fellesarrangementet begynner med gudstjeneste i Nordreisa kirke kl 11, bekransning ved minnebauta utenfor kirka kl 11.45 og togavgang fra kirka kl 12. Toget stopper underveis med korpsmusikk og sang ved Sonjatun før det ender opp foran kommunehuset med tale for dagen, russetale, sang og musikk. Nordreisa musikkorps og den bunadkledte flaggborgen er viktige og uunnværlige deltakere i dette! Det erfarte vi spesielt og gledelig i fjor da musikkorpset igjen var på plass etter fraværet året før. Fellesprogrammet utenfor kommunehuset er ferdig ca kl 13.30.

17. mai-komitéen oppfordrer alle til å feire dagen og til stor deltakelse og oppslutning om årets arrangementer!

Årets 17. mai-program finner du her